خطا از من است...!

 

خدایا خطا از من است، می دانم.

 

از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"،

 

 اما به دیگران هم دلسپرده ام.

 

از من که سالهاست گفته ام " ایاک نستعین"

 

 اما به دیگران هم تکیه کرده ام

 

اما رهایم نکن..

 

بیش از همیشه دلتنگم..

 

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم...



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت18:40---16 آذر 1391

دلگيـرم از ايــن قابهـاي مضحـي بــي روح
لبخندهاي خشن
احوال پـُرسـي هـاي معمـولــي
چشــمات مـن
تصـويـري از جـنس نـگـاه تـو مي خـواهـد . . .!!.




*best love**aref
ساعت5:49---16 آذر 1391
خــــــدايا , خـــطا از مــن است , مـــيدانم
از من که ســـالهاست گـــفته ام " ايـــاک نـــعبد " ,
اما به ديـــگران دل ســـپرده ام
ازمن که سالـــهاست گفـــته ام "ايـــاک نـــستعين ",
امـــا به ديـــگران تکـــيه کرده ام ...
امـــا تـــو رهــــــــــــايــــــم نکـــن


تارا
ساعت21:57---15 آذر 1391
در سرزمین من هیچ کوچه ای

به اسم هیچ زنی نیست...

و هیچ خیابانی...

بن بست ها اما...فقط زن ها را میشناسند

در سرزمین من..سهم زن ها

از رودخانه ها تنها پل هایی است

که پشت سر ادم ها خراب شده اند

اینجا نام هیچ بیمارستانی مریم نیست

تخت های زایشگاها اما پر است

از مریم های درد کشیده ای که

هیچ یک مسیح را ابستن نیستن

من میان زن های بزرگ شده ام که

شوهر برایشان حکم برائت از گناه را دارد

نمی دانم چرا شعار از لیاقتم ...

صداقتم...نجابتم میدهی...!!!!

تویی که میدانم اکر بدانی بکارتی به تاراج رفته

انگ هرزه بودن میزنی و میروی...

اما بگرد پیدا خواهی کرد

این روزها لیاقت ...صداقت و نجابتی که تو

میخواهی زیاد میدوزند.

روی حرفم دردم با شماست

اگر زنی را نمیخواهید یا دیگر برایش

قصد تهیه ی زاپاس را دارید به او مردانه بگو داستان

از چه قرار است استانه درد او بلند است

یا میرود...

یا میماند...

اینجا زمین است...

حوا بودن تاوان سنگینی دارد


پاسخ:محشر بود گلم...................................................


آنیتا
ساعت11:15---15 آذر 1391
Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
*.¸.*´
آپم....بدو بیا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:,ساعت | 12:10 نویسنده | ღZAHRAღ |